Jump to content

Photo

Grupo de familias de habla Hispana

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Merid

Merid

New Member

• Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 19 March 2012 - 10:57 AM

Hola a todos,

Siempre he admirado la gran comunidad que forman los Portugueses y Polacos a la hora de seguir con sus tradiciones fuera de sus paises.
Por ello me gustaria formar un grupo para familias con niños/as de habla Hispana en este area de Londres.

En ningun momento estoy interesada en ganar dinero con esto y solo lo hago para que mis hijos y los de otros salgan beneficiados.

Hay alguien interesado???

Muchas gracias por leer!

#2 ClaireyM

ClaireyM

Member

• Members 3
  • PipPipPipPipPip
  • 493 posts

Posted 19 March 2012 - 11:18 AM

Hola Merid, yo no hablo español, pero, my friend runs the classes below over in Crofton Park...

SPANISH UNDER 4s CLASSSt HILDA'S CHURCH, Crofton Park SE4, 07989 779 578 or email bilinguebabies@gmail.com
Bilingüebabies is a new Spanish class for families with under 4 year-olds. Set up by a local mother, the interactive sessions help babies and toddlers learn Spanish through action songs, music, colourful props, gestures and puppets. The classes take place on Monday mornings at St Hilda's Church in Crofton Park SE4

#3 Merid

Merid

New Member

• Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 19 March 2012 - 07:23 PM

Hi,
I am interested in meeting Spanish families in the Norwood area so that children can meet, learn and practice spanish through free play.
Thanks for the info anyway.
I might pop in one Monday!